Zarządzenia Rektora w 2025 roku

To jest archiwalna wersja strony zmienionej: 06.05.2025, 12:28
z powodu: Dodanie informacji o nowych zarządzeniach Przejdź do wersji aktualnej.

15/2025 - Zatwierdzenie Regulaminu udostępniania zbiorów Biblioteki Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

14/2025 - Wprowadzenie Regulaminu organizacyjnego Biblioteki Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

13/2025 - Godziny Rektorskie w Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w dniu 3 kwietnia 2025 r.

12/2025 - Wyznaczenie Inspektora ochrony danych w Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

11/2025 - Zmiana zarządzenie Nr 57/2024 Rektora Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu z dnia 14 listopada 2024 r. w sprawie wzoru świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

10/2025 - Godziny Rektorskie w Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu w dniu 28 lutego 2025 r.

9/2025 - Procedura weryfikacji jakości prac dyplomowych w Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

8/2025 - Zmiana zarządzenia Nr 55/2022 Rektora Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu z dnia 26 września 2022 r. w sprawie powołania Zespołu ds. Wydawnictw ANS w Elblągu

7/2025 - Powołanie Uczelnianej Komisji ds. Finansowania Badań Naukowych w Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

6/2025 - Ustalenie dodatkowych dni wolnych od pracy w zamian za święta przypadające w sobotę w 2025 roku

5/2025 - Elektroniczne zarządzanie dokumentami (EZD) w Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

4/2025 - Powołanie Rady Programowej kierunku pielęgniarstwo

3/2025 - Powołanie Rady Konsultacyjnej w Instytucie Informatyki Stosowanej im. Krzysztofa Brzeskiego Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

2/2025 - Wprowadzenie Karty audytu wewnętrznego, Procedur audytu wewnętrznego oraz Programu zapewnienia i poprawy jakości audytu wewnętrznego w Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

1/2025 - Regulamin funkcjonowania i korzystania z zasobów teleinformatycznych Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu

Opublikował: Anna Król
Publikacja dnia: 14.04.2025, 09:38
Dokument oglądany razy: 180
Podpisał: Rektor ANS w Elblągu
Dokument z dnia: 10.04.2025